Opis praktyki
Jest to dość nowa metoda „reklamowania” kół naukowych. Jeszcze kilka lat temu studenci zapisywali się do kół „w ciemno”. Aktualnie jest możliwość znalezienia w social mediach profili poszczególnych kół naukowych, zapoznanie się z ich działalnością i podjęcie decyzji o dołączeniu. Ponadto scala to bardziej poszczególnych studentów w kole, bo chętnie publikują oni tam swoje osiągnięcia i próbują nowych rzeczy. Sama brałam udział w takiej praktyce co potem okazało się pomocne w znalezieniu pracy
Kluczowe elementy praktyki
– Założenie social mediów (instagram/facebook/tiktok itp.) koła naukowego danego wydziału uczelni
– Publikowanie treści oraz osiągnięć
– Motywowanie innych studentów do dołączenia do koła (daje to ciągłość przypływów nowych studentów do koła)
– Praca nad czymś co łączy kreatywność, popularyzację, naukę
Obszar nauk: uniwersalne
Nazwa uczelni: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Zgłaszajacy dobrą praktykę: JCz
Liczba odwiedzin: 38614