Jakość czy ilość? Dlaczego jakość kształcenia to klucz do sukcesu osobistego?

Temat: Jakość czy ilość? Dlaczego jakość kształcenia to klucz do sukcesu osobistego?
Prowadzi: prof. Jakub Brdulak
Kiedy: 18.11.2024, poniedziałek, godz. 18.00 – 19.00
Gdzie: Online

Czy większa liczba zajęć i szkoleń zawsze prowadzi do lepszych wyników? W tym webinarze dowiesz się, dlaczego to jakość kształcenia, a nie ilość, stanowi fundament Twojego osobistego sukcesu. Przedstawimy, jak solidne, akredytowane programy studiów wpływają na Twoje kompetencje, rozwój osobisty oraz przyszłe możliwości.

Omówimy również zagrożenia wynikające z wyboru uczelni bez odpowiednich akredytacji i dlaczego Polska Komisja Akredytacyjna (PKA) odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu wysokiego standardu nauczania. Pokażemy, jak ocenić uczelnie i programy, które oferują rzeczywiste przygotowanie do życia zawodowego i rozwoju osobistego, zamiast „pustych” dyplomów.

 

Zapisz się


prof. Jakub Brdulak

Prof. SGH, dr hab. Jakub Brdulak

Profesor uczelniany w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Pełnomocnik Rektora SGH ds. Jakości Kształcenia.

Realizuje badania w ramach University of Twente (CHEPS, Visiting Researcher).

Autor jednego z pierwszych doktoratów w Polsce na temat zarządzania wiedzą. Oprócz zarządzania wiedzą i informacją, jego aktywność obejmuje również obszar związany z zarządzaniem jakością w szkolnictwie wyższym.

Członek Zarządu Fundacji na rzecz Jakości Kształcenia (FJK) przy Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich (KRASP).

Ekspert Boloński przy Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego (do 2014 roku), a obecnie ekspert delegowany przez MNiSW do tzw. Peer Learning Group w sprawie jakości kształcenia w ramach prac Procesu Bolońskiego (BFUG-QA) oraz do projektu badawczego MICROBOL.

Ekspert MNiSW w programach „Akredytacje zagraniczne” oraz „Mistrzowie Dydaktyki”.

Członek Polskiej Komisji Akredytacyjnej (PKA). Ekspert w latach 2016-2018 Litewskiej Komisji Akredytacyjnej (SKVC) a obecnie ekspert Łotewskiej Komisji Akredytacyjnej.
Współpracował z amerykańską organizacją pozarządową ASHOKA.

Jest członkiem dwóch projektów badawczych Erasmus Plus: DASCHE i TRACK-VET dotyczących kształtowania i oceniania kompetencji społecznych.

Autor ponad 100 publikacji, głównie z zarządzania wiedzą i zarządzania w szkolnictwie wyższym.

Prowadził zajęcia dla studentów w Rumunii, Turcji, Kanadzie, Belgii i na Łotwie, również w ramach CEMS-The Global Alliance in Management Education we współpracy z globalnymi firmami Deloitte i DB Schenker.

www.linkedin.com/in/brdulak/


 

    Formularz zgloszeniowy

    Wezmę udział w webinarach: